ISO standardi - garancija Omniko kvaliteta...
Standardizacija poslovanja omogućava dobro organizovanje poslovnih procesa u skladu sa potrebama kupaca i promenama na tržištu. Unapređenje poslovnih procesa je kontinuiran proces koga smo u preduzeću svesni, koji podrazumeva smanjenje troškova i vremena obavljanja postojećih poslovnih procesa uz delimične promene organizacione strukture u cilju prilagođavanja rezultata poslovnih aktivnosti potrebama potrošača. Ovaj način poboljšanja poslovnih procesa doprinosi postepenom povećanju produktivnosti poslovanja i omogućava veću fleksibilnost, jer se može sprovesti na nivou cele organizacije ili poslovne jedinice.
Preduzeće je sagledalo dostignuti nivo realizacije svojih poslovnih aktivnosti na osnovu analize izvođenja svih poslovnih aktivnosti i poređenjem ostvarenih sa planiranim performansama (troškovi, kvalitet, vreme za realizovanje aktivnosti).
Preduzeće je uskladilo svoje poslovanje sa zahtevima standarda: SRPS ISO 9001:2015 sistem menadžmenta kvalitetom.
Preduzeće je sagledalo dostignuti nivo realizacije svojih poslovnih aktivnosti na osnovu analize izvođenja svih poslovnih aktivnosti i poređenjem ostvarenih sa planiranim performansama (troškovi, kvalitet, vreme za realizovanje aktivnosti).
Preduzeće je uskladilo svoje poslovanje sa zahtevima standarda: SRPS ISO 9001:2015 sistem menadžmenta kvalitetom.